30 Day Challenge

Nu har det gått lite mer än ett halv år sedan jag startade min blogg och jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag skall blogga om :P I princip så säger alla guider till den "perfekta bloggen" att man skall ha ett tydligt tema så att folk återkommer.
 
Men eftersom att jag nu har så svårt att bestämma mig om vad jag skall skriva om tänkte jag göra en så kallad 30 Day Challenge i september som passande nog är 30 dagar. Jag tänkte att det skulle vara en kul grej samtidigt som jag kanske kommer på vad det är jag vill skriva om :)
 
Den jag skall använda mig av hittade jag hos Retrolovers rockabillyblogg. Jag har modifierad den lite grann.  

Dag 01 – Om mig

Dag 02 – En favorit

Dag 03 – Min favoritbomma

Dag 04 – Det här åt jag till frukost

Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Min dag

Dag 07 – Min bästa vän

Dag 08 – Ett ögonblick

Dag 09 – Min tro

Dag 10 – Musik jag lyssnar på

Dag 11 – Ett citat

Dag 12 – En första

Dag 13 – Vad jag gör på min fritid

Dag 14 – Min idol

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Något jag skäms över

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 18 – Min mat

Dag 19 – En låt jag har på hjärna

Dag 20 – Någon som betyder mycket för mig

Dag 21 – Ett annat ögonblick

Dag 22 – Det här upprör mig

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 25 – I min handväska/ryggsäck

Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 29 – Mina ambitioner

Dag 30 – Det bästa med månaden som har gått



Kommentarer


Carro - en emo/scene bloggerska

Awesome, ska nog också göra denna ^^
Sv; Tack sötis ^^ Kramisar Carro

2013-08-31, 19:36:05 | Url/Blogg: http://quiethell.blogg.se/
S I G R I D   B E R N U L F

sv: Längtar tills Red Tour kommer till Europa!!!

2013-08-31, 22:45:57 | Url/Blogg: http://sigridbernulf.blogg.se/
Johanna - A dream as model ♥

åh vad kul att du ska göra sånt :) det kommer jag läsa/titta på :)

sv: okej vad intressant att få veta vad du tycker :D jag håller med dig klacken på den skon var väldigt smal!

2013-09-01, 16:18:20 | Url/Blogg: http://jonza.blogg.se
En flicka som är stark

Så himla bra med såna listor när man inte riktigt vet man vad ska skriva :)

2013-09-01, 19:57:50 | Url/Blogg: http://enflickasomarstark.se


- Jag är inte intressearad av att köpa designer.
- Gäller det bloggdesigner, mejla mig! - Jag fotar med Canon EOS 100D.
- Jag har fyra linser; Canon EFS 18-55mm f/3.5-5.6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon 35-80mm f/4-5.6 och Canon EF 80-200mm f/4.5-5.6

Follow on Bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Linnéa