No one else I know

Med en dag kvar till OVERNIGHT har Parachute äntligen släppt en video för Can't Help. Det är inte riktigt vad jag förväntade mig från dem, men jag gillar den starkt. Jag har länge undrat vem låten handlar om och jag tror att jag äntligen har kommit på det. Att de valde att åka till våningsplan 13 i videon fick mig att börja fundera på om det är så att låten är om Taylor Swift. 13 är hennes turnummer, plus att det gick rykten om att Taylor och Will (sångaren) hade en romans. Hon skrev ju en låt om honom, så varför skulle han inte kunna skriva en om henne liksom.
 


Jag hoppas verkligen skivan släpps imorgon. Den försvann liksom från iTunes några dagar efter att jag hade förbeställt den. Det känns som om man har väntat i en evighet på att den skall släppas och då är det lite surt om den inte gör det.


Kommentarer


Lina

Tack! :D

2013-08-15, 14:21:33 | Url/Blogg: http://linaspyssel.blogg.se
Johanna - A dream as model ♥

Har aldrig hört låten innan, men den är rätt bra :)

2013-08-15, 20:18:40 | Url/Blogg: http://jonza.blogg.se


- Jag är inte intressearad av att köpa designer.
- Gäller det bloggdesigner, mejla mig! - Jag fotar med Canon EOS 100D.
- Jag har fyra linser; Canon EFS 18-55mm f/3.5-5.6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon 35-80mm f/4-5.6 och Canon EF 80-200mm f/4.5-5.6

Follow on Bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Linnéa