Stardust

Minns ni den där sångaren som vann Eurovision 2010 Lena? Hade nästan glömt bort henne tills de började spela henne på radion igen. Så efter att hört henne ett par gånger på radion bestämde jag mig för att ta reda på vad som hände med henne efter eurovision. Det visade sig att hon släppt tre album! Så jag läste lite till och fick reda på att hon hade samarbetat med Miss Li på sitt tredje album. Jag har aldrig varit något fan av Miss Li, men jag var ändå nyfiken på att höra hur deras samarbete lät och det jag är inget jag ångrar. Stardust är världens mysigaste album och ett trevligt avbrott från all kommersiell som man lyssnar på nu för tiden. Så jag rekommenderar varmt att man lyssna på Stardust.


Kommentarer


Erika - fotoblogg

Svar:
Hej och förlåt för sent svar!
Att dom bara syns i förhandvisarläget har jag aldrig varit med om så kan inte svara på den frågan, skulle dock ta bort och lägga till allt i kodmallarna igen - då brukar det mesta problem fixa sig.

Storleken på bilderna måste vara samma, alltså alla bilder du lägger in måste till exempel ha storleken 700px och sen kan man även skriva in storleken i koden (som det står i inlägget). Hoppas det hjälper annars kan du alltid kommentera på min blogg igen om du behöver hjälp :) Kram!

2013-04-01, 11:40:37 | Url/Blogg: http://erikasundelin.webblogg.se


- Jag är inte intressearad av att köpa designer.
- Gäller det bloggdesigner, mejla mig! - Jag fotar med Canon EOS 100D.
- Jag har fyra linser; Canon EFS 18-55mm f/3.5-5.6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon 35-80mm f/4-5.6 och Canon EF 80-200mm f/4.5-5.6

Follow on Bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Linnéa