Red/Let Her Go



Kommentarer


Jessica och Evelina

Hej!
Det är så att jag och min vän har en One Direction FanSite och har haft paus i över ett år pga olika anledningar men nu är vi redo igen. I alla fall, vi undrar ifall du skulle orka hjälpa oss med en enkel design utan kostnad, om du inte kan förstår vi dig! (bloggen: http://onedirectionswefansite.blogg.se/ )


Vi syftar efter en väldigt enkel ungefär som på den här bloggen ( www.onedirectionswe.blogg.se ) alltså header med rörande bilder övrigt är att vi skulle vilja att det står One Direction Swedish fansite ovanför headern och att det finns ikoner för twitter insta osv (klickbara) i headern . Och text stiler å blogg bakgrund kan du få improvisera själv vi kan inte alls komma på bara något som passar till header osv. När det gäller menyn osv så ska den vara på vänster sida.

Vi ska självklart inte ha samma bilder som www.onedirectionswe.blogg.se utan vi tar andra om du nu har tid att hjälpa oss!



TACKSAM FÖR SVAR, VI FÖRSTÅR OM DU INTE HAR TID

Mvh: Jessica och Evelina

2013-10-18, 12:18:14


- Jag är inte intressearad av att köpa designer.
- Gäller det bloggdesigner, mejla mig! - Jag fotar med Canon EOS 100D.
- Jag har fyra linser; Canon EFS 18-55mm f/3.5-5.6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon 35-80mm f/4-5.6 och Canon EF 80-200mm f/4.5-5.6

Follow on Bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Linnéa