En sådan där dag

Vissa dagar önskar man att man slapo att gå upp ur sängen. Idag är en sådan där dag. Fast egentligen började det redan igår kväll. Av någon anledning fick min ena lärare (har aldrig sett honom) för sig att ändra kursplanen utan att medela oss. Detta innan vi ens haft första lektionen med honom. Så från att inte behövt vara förberedd för första lektionen skall vi nu ha läst utdrag i en bok utan aty veta vilka sidor det är vi skall ha läst. Nu hoppar vi tillbaka till idag. Jag hade ställt om klockan så att jag skulle gå upp en halvtimme tidigare än vad jag tänkt från början, dels för att kunna läsa lite i boken. Men nej då jag vaknade 1 timme tidigare utan att kunna somna om. Så jag bestämmer mig för att läsa lite ur boken. Ärligt talat så har jag ingen aning om vad det var jag läste. Jag bestämde mig också för att jag skulle ta en tidigare buss för att hämta ut en bok i skolbiblioteket. Guess what! Bussen var 15 minuter sen. Ödets ironi. Undra vad mer som kan gå fel idag....


Kommentarer


Lina

Tack så mycket! :)

2013-10-03, 19:01:31 | Url/Blogg: http://linaspyssel.blogg.se
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Gillar inte såna där dagar... Man vill bara ligga hemma, se på film och äta godis ♥

Bloglovinbyte? :)

Svar: Visst :) Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)
Linnéa

2013-11-02, 16:44:58 | Url/Blogg: http://neapocalypse.blogg.se/
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Blev nr 8 ♥ din tur!

2013-11-03, 16:13:30 | Url/Blogg: http://neapocalypse.blogg.se/


- Jag är inte intressearad av att köpa designer.
- Gäller det bloggdesigner, mejla mig! - Jag fotar med Canon EOS 100D.
- Jag har fyra linser; Canon EFS 18-55mm f/3.5-5.6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon 35-80mm f/4-5.6 och Canon EF 80-200mm f/4.5-5.6

Follow on Bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Linnéa