The joke is on me

Att skämta med någon på dess bekostnad är okej till en viss gräns. Efter ett tag är det inte lägre lika okej.
Jag är en person som inte är så bra på att hålla ordning i mitt rum. Det är en brist jag vet att jag har. Men är det då okej att skoja vecka in och ut på min bekostnad om det? Nej det är det verkligen inte och för det gör ju inte saken bättre.
Så hur fan skall det vara så svårt att förstå när gränsen är nådd? När det inte längre är okej att skämta om en persons brister?


Kommentarer




- Jag är inte intressearad av att köpa designer.
- Gäller det bloggdesigner, mejla mig! - Jag fotar med Canon EOS 100D.
- Jag har fyra linser; Canon EFS 18-55mm f/3.5-5.6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon 35-80mm f/4-5.6 och Canon EF 80-200mm f/4.5-5.6

Follow on Bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Linnéa