Superstar

 
Bildkälla


Kommentarer


Sweden Emblem3

Hej!

Jag har sett att du gjort bloggdesigner till bloggar och undrar om du fortfarande gör det! :)

Svar: Jag gör fortfarande designer, mejla mig på [email protected].
Linnéa

2013-10-06, 15:41:08 | Url/Blogg: http://swedenemblemthree.blogg.se
Matilda

Hej jag har en instagramikon som jag inte kan lgga in i min design du skapade, och din direktlänk funkar inte? Vad kan va fel?:) kram

Svar: Har skickat ett mejl till dig med svar :)
Linnéa

2013-10-13, 14:38:33 | Url/Blogg: http://matildasavelind.blogg.se
Anonym

Hej! Är du ett fan av den underbara Demi Lovato? Kanske skulle du vilja ha en sida som uppdatera varje dag med nyheter och framförallt information? Isåfall kanske du skulle gilla min blogg, du hittar den här: http://demilovatosweden.webblogg.se/ :) Hade betytt så otroligt mycket för mig om du ville börja läsa den, kanske lämna en kommentar? Bloggen betyder så mycket för mig på alla möjliga vis, därför skulle det vara kul med fler läsare, inom en snar framtid kommer det också dyka upp en NY snyggare design, denna är bara tillfällig :)

Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer, då ber jag om ursäkt!

2013-10-16, 15:26:00


- Jag är inte intressearad av att köpa designer.
- Gäller det bloggdesigner, mejla mig! - Jag fotar med Canon EOS 100D.
- Jag har fyra linser; Canon EFS 18-55mm f/3.5-5.6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon 35-80mm f/4-5.6 och Canon EF 80-200mm f/4.5-5.6

Follow on Bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Linnéa