Dag 10: Musik jag lyssnar på

Jag har en ganska blandad musiksmak (enligt mig själv). Jag lyssnar på allt från punk, pop, emo, rock och country. Oftast brukar jag fastna för några låtar och lyssna på dem på repeat. Dessa låtarna går ständigt på repeat just nu
 
Didn't See it Coming (Parachute)
Liebe ist meine Rebillion (Frida Gold)
Ain't it Fun (Paramore)
I Would (One Direction) 
Roar (Katy Perry)
Nightingale(Demi Lovato) 
Rock N Roll (Avril Lavigne)
Weed Instead of Roses (Ashley Monroe)
What You Gonna Do (Hunter Hayes med Ashley Monroe) 
Red (Taylor Swift)
Outlines (All Time Low)
Sad Beautiful Tragic (Taylor Swift)
Something that We're Not (Demi Lovato)
Tell Me a Lie (One Direction) 
Last Hope (Paramore)
Waiting for that Call (Parachute)
Come & Get It (Selena Gomez)
Closer (Tegan & Sara)

Som ni ser så är lyssnar jag inte på någon svensk musik för tillfället. Det är i princip bara låtar på engelska plus de tre tyska låtarna jag har på min iPod.


Kommentarer


JoJo

Rock N Roll med Avril Lavigne är så bra!

Svar: Visst är den! Det är en av mina favoriter.
Linnéa

2013-09-13, 19:53:30 | Url/Blogg: http://www.fixingyou.blogg.se
Matilda

Hej, gör du endast designers till "kändisbloggar" (novellbloggar etc) eller gör du öven till personliga bloggar?! :)

Svar: Jag gör designer till personliga bloggar också :)
Linnéa

2013-09-16, 23:06:53 | Url/Blogg: http://matildasavelind.blogg.se


- Jag är inte intressearad av att köpa designer.
- Gäller det bloggdesigner, mejla mig! - Jag fotar med Canon EOS 100D.
- Jag har fyra linser; Canon EFS 18-55mm f/3.5-5.6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon 35-80mm f/4-5.6 och Canon EF 80-200mm f/4.5-5.6

Follow on Bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Linnéa