5/365 - Tema 2013/2014

1. Ta körkort. Min körskolelärare sa till mig att jag skulle kunna ta körkortet i mars om jag är tillräckligt målmedveten. Så förhoppningsvis har jag ett körkort om 2 månader.
 
2. Köpa en och lära mig spela ukulele. Jag har funderat fram och tillbaka i typ två år nu på att skaffa en ukulele och i år skall jag äntligen göra det. Ett flertal av de band och artister jag lyssnar på spelar ukulele och det skulle vara så sjukt kul att kunna spela deras låtar.
 
3. Gå en fotokurs. Jag skaffade en kamera strax efter jul och jag skulle verkligen behöva uppdatera mina systemkamerakunskaper. Jag har inte gått en fotokurs sedan ettan på gymnasiet, men i den kursen lärde jag mig inte så mycket.
 
4. Få ett jobb. Att vara arbetslös är inte särskilt kul. Jag är ganska trött på att sitta hemma dag ut och dag in utan att göra något produktivt. Så jag kan nästan tänka mig att ta jobb som helst bara jag får ett jobb, men bara nästan ;)
 
5. Gå på en Taylor Swift konsert.  Jag har längtat efter att få göra detta sedan hennes förra turné och jag hoppas verkligen att hon lägger till lite fler Europa datum så att jag äntligen får se henne live. Det hade definitivt blivit en av årets höjdpunkter.
 
 
http://cfn.groundctrl.net/clients/taylorswift/media/09/02/images/assets/large.ygvFrf3u7h3zq6JbUBEwZNUwkF8FX5IelpRk1b-4KsI.jpg
Bildkälla


Kommentarer




- Jag är inte intressearad av att köpa designer.
- Gäller det bloggdesigner, mejla mig! - Jag fotar med Canon EOS 100D.
- Jag har fyra linser; Canon EFS 18-55mm f/3.5-5.6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon 35-80mm f/4-5.6 och Canon EF 80-200mm f/4.5-5.6

Follow on Bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Linnéa